torsdag 8. november 2012

Linjer


Ser man bort ifra at bildet er tredelt, vil man under spesielle omstendigheter merke de vertikale linjene i dette bildet. Jeg har valgt å beholde denne komposisjonen fordi jeg anser den som utmerket passende til dette bildet.


Man kan tro at dette bildet er tatt av århundrets fotograf, men ta det med ro, det er bare meg. Men hvorfor skal man tro det? Vel, dette bildet er jo tross alt fantastisk (et direkte sitat fra min venn og kollega Andreas) og definerer hva horisontale linjer er. Alt fra fokuset i bildet, til komposisjonen, har blitt grundig gjennomtenkt for å få denne effekten som oppstod ... effekten.


Ja vel, hva skal man si her. Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne, det perfekte mønsteret, komposisjonen, utsnittet eller eksemplet på en diagonal linje. Jeg vil bare etterlate publikum til å nyte dette vidunderlige bildet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar